9200000010161479

Deze roman is autobiografisch. Staal heeft het lef om zich kwetsbaar op te stellen en sleurt je mee in de wereld van het taboe. Het boek staat vol pittige seks en haar belevenissen zijn om je over te bescheuren.

Lisa Staal presenteerde van 1994 tot en met 1997 het spraakmakende programma IN BED MET LISA voor de lokale televisie Amsterdam. Het programma trok maar liefst een half miljoen kijkers. Van 1995 tot en met 1998 werkte ze als journalist voor SBS6 shownieuws, RTL 4 en 5 en de NOS. Daarnaast schreef ze als freelancer artikelen voor HP de Tijd, Telegraaf, Playboy, Penthouse en diverse andere bladen. In 2002 kwam haar eerste boek uit: Waarom? Nou Daarom! en lanceerde Staal haar coaching-praktijk om anderen op hun pad te begeleiden. In 2009 lanceerde ze De Liefdes Bijbel. Vanaf 2009 geeft Staal geregeld lezingen en speeches door het land over Liefde en Seks. Deze lezingen zijn leerzaam, confronterend en erg grappig.
Staal was jarenlang de muze van Corneille. In 2011 richtte Staal Mrs & Mr Right op, een relatiebureau voor de elite en hoger opgeleiden. Na een zeer succesvolle periode besloot ze hiermee te stoppen omdat het schrijversbloed bleef kriebelen. Binnen no time schreef ze de erotische spraakmakende roman In bed met.

In bed met
Wanneer Eva haar zinnen zet op een nieuwe carrière, het auteursvak, komt ze van een koude kermis thuis. De bestseller waar ze op hoopt, blijft uit. Ze is diep teleurgesteld in het leven en raakt in een depressie. Door het mislukken van haar droom heeft ze zich in de schulden gewerkt. Ze neemt een besluit. Hoe pijnlijk ook. Ze belandt in de wereld van luxe seksclubs, beleeft wilde avonturen als callgirl voor rijke zakenmannen en deelt de lakens met tout bekend Nederland. Haar wens om snel geld te verdienen komt uit. Waar ze eerst terughoudend te werk gaat, wordt het al snel een soort routine. Eva geniet van haar nieuwe rijkdom en raakt bekend met de gebruiken in seksclubs. De haat en nijd onderling, de verschillende mannen die de club bezoeken en de drank die rijkelijk vloeit. Een tijdlang zet zij haar riante leven voort, tot ze uiteindelijk toch besluit te stoppen.

In bed met is voor een deel autobiografisch, toch heeft de auteur ervoor gekozen om fictieve namen te gebruiken. Het is niet haar bedoeling om een deel van bekend Nederland in zijn hemd te zetten, ze heeft dit boek vooral geschreven om korte metten te maken met haar angst om haar dubbelleven bekend te maken.
Haar doel is om het taboe rondom betaalde seks te doorbreken. Met haar vlotte schrijfstijl heeft Staal een openhartig verhaal weten neer te zetten.

Uitgever: Uitgeverij Staal
Prijs: 18,95