8 modellen voor meisjes én vrouwen + 6 modellen voor jongens én mannen
Zowel voor beginners als gevorderde naai(st)ers
Drie patroonbladen met patronen om meer dan 50 verschillende sweaters mee te maken

Na het succes van I love sweaters en I love T-shirts maakte Fran Vanseveren I love sweaters & hoodies. In dit boek staan 13 modellen voor kinderen, tieners, mannen en vrouwen waar je meer dan 50 verschillende sweaters mee kunt maken. Alle modellen gaan van maat 92 tot maat XXL: stoere, baggy sweaters, comfortabele hoodies, een heerlijk warme pull-over, een gezellige onesie … De werkwijzen worden nauwkeurig beschreven en duidelijk uitgelegd aan de hand van tekeningen.

Een boek boordevol inspiratie voor jong & oud!

In na volging van I love t-shirts en I love sweaters kwam I love sweaters & hoodies. Ook dit I love boek van Fran Vanseveren is een boek vol inspiratie waarmee je zelf de mooiste sweaters en hoodies kan maken. Alle modellen worden stap voor stap goed uitgelegd, dus zelfs als je beginnend naaister bent is dit boek bruikbaar. Geen ingewikkelde woorden, maar een duidelijke uitleg in woord en beeld. Het boek bevat drie patroonbladen met standaardmodellen, maar natuurlijk kun je zelf, wanneer je wat meer ervaren bent, hier weer eindeloos op variëren. Op die manier kun je de hele familie voorzien van originele sweaters en hoodies, de maten gaan van maat 92 tot XXL.

Persoonlijk vind ik de boeken van Fran Vanseveren erg prettig in het gebruik. Zoals gezegd wordt alles zeer duidelijk uitgelegd en zo wordt je eigen kleding maken nog eenvoudiger. Wanneer je eenmaal je eerste sweater of hoodie hebt gemaakt krijg je de slag te pakken en zal je zien dat je de mooiste en meest originele ontwerpen onder je naaimachine vandaan kan toveren. I love sweaters en hoodies is dan ook een must have voor elke (hobby) naaister en onmisbaar in je eigen atelier.

ISBN: 9789401469593
128  pagina’s
Prijs: € 22,99