Reis samen met Lotte en Fenna door Europa en leer alles over de landen, talen, gebouwen en nog veel meer!

Weet jij wat de hoofdstad van Frankrijk is? En hou je ook zo van gelato? Met vrolijke versjes nemen de zusjes je mee door de Europese landen en leer je alles over het land, de taal, bijzondere gebouwen en nog veel meer.
Lotte en Fenna kunnen niet wachten. Er valt ook zo veel te ontdekken. Is iedereen er klaar voor? Dan kunnen we vertrekken!

Het is een groot vierkant boek met ontzettende scherpe leuke illustraties van Esther van den Nieuwenhof. Lotte en Fenna gaan deze keer samen op reis door Europa  en nemen jou en jouw kindje mee op hun reis. Dit doen ze ontzettend leuk door jou en jouw kindje te laten zoeken naar bijvoorbeeld de vlaggen van het land. Ook leer je een beetje van de talen die ze tegenkomen. We beginnen in Nederland en eindigen in Engeland.  De ‘praatjes’ van Lotte en Fenna zijn in rijm geschreven, wat het extra aantrekkelijk maakt voor de lezer, jong en/of oud. Achterin het boek zie je eerst vier foto’s van Lotte en Fenna in hun plakboek, en dat fotoboek gaan ze alleen maar groter maken natuurlijk. Daarna krijg je ook een kleine samenvatting van het land, daarin staat de grootte van het land, het aantal inwoners en wat de hoofdstad is. Ook blijven de meiden maar vragen stellen aan jou en jouw kindje waardoor het echt een ontzettend leuk en leerzaam boek is.  Ik persoonlijk vind dit wel een boek voor alle leeftijden, het is maar net hoe moeilijk of makkelijk je het zelf maakt. Ik heb het boek bijvoorbeeld gelezen en bekeken met mijn dochtertje van twee jaar en 7maanden en die vond het prachtig en deed ook heel serieus mee, ook snapte ze wat er van haar verwacht werd en kon ze het moeiteloos aanwijzen of benoemen. Dus doe er je voordeel mee dat het zo’n mooi boek is en maak er je eigen spel van.

ISBN: 9789026166709
Pagina’s: 36
Prijs:€ 16,99