6 rokken, 9 broeken en shorts, en inspiratie om leuke pyjama’s te maken
Zowel voor beginners als gevorderde naai(st)ers
Drie patroonbladen met modellen om meer dan 40 verschillende rokken en broeken mee te maken

Na het succes van de boeken I love sweaters, I love T-shirts en I love sweaters & hoodies maakt Fran nu I love rokjes & broeken. Alle modellen gaan van maat 92 tot maat XXL, je kunt ze dus voor iedereen maken: stoere en schattige rokjes, hippe shorts, comfortabele lange broeken…

De werkwijzen worden uitgebreid beschreven en stap voor stap uitgelegd aan de hand van tekeningen. Een boek boordevol inspiratie voor jong en oud!

I love rokjes & broeken van Fran Vanseveren is het (tot nu toe) laatste deel in de I love serie. Eerder verscheen al I love sweaters, I love t-shirts en I love sweaters en hoodies. En nu is daar dus I love rokjes & broeken. Ook dit boek is weer de fijne en duidelijke uitleg te zien. Een rokje maken is vrij eenvoudig, maar een broek wordt toch al wat meer een uitdaging. Maar met dit boek gaat het je zeker lukken! Naast foto’s en tekeningen bevat het boek een uitgebreide en vooral duidelijke werkbeschrijving. Daarnaast krijg je ook de nodige tips mee die je helpen bij het naaien van je eigen kleding. Verder zitten er bij het boek drie patroonbladen die je helpen om het rokje of broek van jouw keuze te maken. De patroonbladeren bevatten al meer dan 40 modellen om en rokje of broek te maken, maar eenmaal meer ervaren in het naaien kun je daarop weer je eigen ontwerp maken en zo eindeloos variëren.

Net zoals al zijn voorgangers is ook I love rokjes & broeken een ontzettend fijn en handig boek om te hebben als je graag zelf je kleding maakt. En dan maakt het niet uit of je net bent gestart met het maken van je eigen kleding of een al wat meer gevorderde naaister bent. Het boek staat vol met inspiratie, tips en mogelijkheden en help je op weg om je eigen creatieve garderobe te maken. Ook I love rokjes & broekjes is, net als de vorige I love delen eigenlijk een must have voor elke (hobby)naaister. Ook hier gaan de maten weer van 92 tot XXL dus na een beetje oefenen maak je de mooiste rokjes en broeken voor de hele familie. Goedkoper, leuk om te doen en altijd een originele garderobe! Zoals gezegd is I love rokjes & broeken het laatste deel in de I love serie, hopelijk volgt er nog een volgend deel in deze fijn, bruikbare serie.

ISBN: 9789401476744
128 pagina’s