Laat Coco Chanel je persoonlijke coach zijn! Word net zo’n pionier, zo innovatief, stijlvol, moedig en succesvol als deze invloedrijke mode-ontwerpster.

In Doe en denk als Coco Chanel vind je alle levenslessen van deze iconische modeontwerpster. Ze was niet alleen de vrouw die een moderevolutie ontketende door broeken voor vrouwen te ontwerpen, ze was ook chic, een pionier, innovatief, feministisch, stijlvol, moedig en succesvol. Ontdek hoe je de levenslessen van een van de invloedrijkste personen van de twintigste eeuw kunt toepassen in je dagelijks leven, en hoe je net zo innovatief, stijlvol, moedig en succesvol wordt als zij.

Doe en denk als Coco Chanel is een boek dat zowel een kijkje geeft in het leven van de beroemde ontwerpster als een gids ter inspiratie. Het boek begint met een korte uiteenzetting wie Coco Chanel was en hoe ze is gekomen waar ze was. Coco was een icoon in de fashionwereld, iedereen kent wel haar beroemde little black dress, haar parfum Chanel nr. 5 en de handtas 2.55. Maar hoe komt het dat deze vrouw de wereld zo wist te overweldigen? Dat lees je in dit boek.

Wat je ook leest in Doe en denk als Coco Chanel is hoe jij daar kan komen. Coco had een aparte maar zeer inspirerende manier van haar doel bereiken. In dit boek staan dan ook talloze coaching tips die je zelf handig in je leven en/of carrière kan toepassen. Doe en denk als Coco Chanel en succes zal je toekomen.

Boven alles is het boek interessant om te lezen, omdat het veel vertelt over de persoon die Coco Chanel was. De tips geven je een handvat waar je zeker wat mee kan. De verschillende quotes die verspreid door het boek staan zijn een leuke en inspirerende aanvulling. Hou je van mode, is Coco Chanel je held? Dan mag dit boek niet ontbreken in je boekenkast!

Uitgeverij: Kosmos Uitgevers
ISBN: 9789021579030
176  Pagina’s