~ 15 naaipatronen met verschillende combi-mogelijkheden
~ Duidelijke stap-voor-stap beschrijvingen en overzichtelijke patroonbladen
~ Prachtige foto’s van Diego Franssens

De patronen van An Kuppens zijn stijlvol, eenvoudig en ronduit prachtig om naar te kijken. Met de vijftien snel-klaar modellen en meer uitdagende patronen in dit boek naai je zelf een volledige outfit voor meisjes van 3 jaar tot dames met maat 44!

De naadwaarden zijn inbegrepen in de patronen, wat zorgt voor nog meer naaicomfort. Voor creatieve naaisters toont Garderobe ook hoe je de verschillende patronen kunt combineren, aanpassen en vereenvoudigen.

Garderobe van An Kuppens is een ontzettend fijn boek voor mensen die zelf kleding willen maken voor zichzelf of de kinderen. Het boek bevat heldere beschrijvingen en naaipatronen die handig zijn in gebruik. Ook erg handig is dat de modellen in een overzicht staan, zo zie je in één oogopslag welke modellen dit boek bevat en hoe het er uiteindelijk uit komt te zien. De patronen zijn eenvoudig, maar gemakkelijk aan te passen naar een eigen ontwerp door dingen toe te voegen, te veranderen of weg te laten. Er staat duidelijk weergegeven hoeveel stof je nodig hebt per maat. De instructies worden duidelijk uitgelegd aan de hand van een uitgebreide beschrijving. De foto’s zijn leuk en inspirerend.

Garderobe is eigenlijk een boek wat niet mag ontbreken in je boekenkast als je zelf graag kleding maakt. Het boek bevat diverse basics, maar ook wat ingewikkeldere patronen. Doordat alles zo duidelijk wordt uitgelegd in woord en beeld hoef je niet perse een ervaren naaister te zijn maar kan ook de beginneling prima aan de slag met dit fijne naaiboek.

ISBN: 9789401460781
144 pagina’s
Prijs: € 29,99