15 naaipatronen met verschillende combi-mogelijkheden
Duidelijke stap-voor-stap beschrijvingen en overzichtelijke patroonbladen
Prachtige foto’s van Diego Franssens
De patronen van An Kuppens zijn stijlvol, eenvoudig en ronduit prachtig om naar te kijken.

Met de vijftien snel-klaar modellen en meer uitdagende patronen in dit boek naai je zelf een volledige outfit voor meisjes van 3 jaar tot dames met maat 44!
De naadwaarden zijn inbegrepen in de patronen, wat zorgt voor nog meer naaicomfort. Voor creatieve naaisters toont Naai je eigen garderobe ook hoe je de verschillende patronen kunt combineren, aanpassen en vereenvoudigen.

In naai je eigen garderobe legt Ann Kuppens je op eenvoudige en duidelijk wijze uit hoe jij je eigen garderobe kunt maken. Het boek bevat 15 standaard naaipatronen van modellen die je in een handomdraai in elkaar zet. In het begin van het boek staat een duidelijk overzicht van de te maken modellen, vervolgens staat bij elk model een foto, tekening en maattabel. En niet te vergeten een duidelijke stap voor stap beschrijving hoe je de kledingstukken kan maken. Eenmaal wat meer ervaren met de naaimachine word je ook geleerd hoe je de patronen aan kan passen en combineren. Op die manier kun je nog meer modellen uit dit boek halen en zelf je eigen ontwerpen maken.

Naai je eigen garderobe is een prima boek wanneer je begint met het maken van je eigen kleding. Het helpt je door de duidelijk werkbeschrijving en tips al een heel eind op weg. Ben je al wat meer ervaren in het maken van je eigen kleding dan zorgt dit boek voor de nodige inspiratie omdat je door de schrijfster ook wordt aangemoedigd de verschillende patronen aan te passen. Zo maak je op je naaimachine je eigen originele garderobe. Dat maakt Naai je eigen garderobe een boek wat elke beginnende, en gevorderde naaister eigenlijk ook, in de kast zou moeten hebben staan.

ISBN: 9789401479615
151 pagina’s
Prijs: € 29,99