9789048826322_160

Wacht op mij begint drie jaar na Mia’s ongeluk. Adam en zijn band zijn inmiddels doorgebroken. Aan de vooravond van hun wereldtournee is Adam in New York, eenzaam en ongelukkig. Sommige mensen denken dat roem alles oplost, maar Adam kan zijn succes niet aan. Om door te kunnen gaan met zijn leven, zal hij eerst zijn verleden moeten accepteren.

Adam woont tegenwoordig in Los Angeles en zijn muziek carrière breekt door met de cd ‘Collateral Damage’ waarvan hij in z’n eentje alle teksten heeft geschreven, alle nummer gaan uiteraard over zijn ‘verlies’ van Mia en de tijd van het ongeluk. Alleen kan hij het allemaal niet aan. Het is gewoon te veel zo zonder Mia. Hij heeft haar al zo lang niet gezien. Wanneer hij door de stad loopt staat hij ineens oog in oog met Mia, maar dan op een poster die aankondigde wanneer ze een groot concert speelt. Hij besluit erheen te gaan en dan gaat alles ineens heel snel en gebeuren er onvoorstelbare dingen. Mia en Adam krijgen de kans hun gevoel uit te spreken en te zeggen wat ze al die jaren en de tijd van het ongeluk écht hebben gevoeld en gedacht. Mia heeft Adam’ belofte gehoord toen ze nog in coma lag en is van plan hem daaraan te houden en hoe dat allemaal uitloopt mag je zelf lezen in dit geweldige vervolg op ‘Als ik blijf’

Een emotioneel verhaal dat volgt op de bestseller ‘Als ik blijft’. Dit deel gaat in zijn geheel over Adam, over zijn verdriet, over zijn carrière en over zijn leven na het ongeluk. Je leest hoofdstukken over het nu en hoe het Adam vergaat in de orkaan die zijn carrière is geworden, deze hoofdstukken worden opgevolgd door hoofdstukken met herinneringen en verduidelijkingen naar de dingen van toen en waar hij nu nog altijd met veel pijn en moeite aan terugdenkt. Erg ontroerend en een schitterend vervolg. Het is zo mooi geschreven dat je de pijn en onmacht die Adam voelt uit het boek voelt springen. Je blijft lezen totdat je ogen er zeer van doen zo pakkend en emotioneel is dit verhaal geschreven. Uiteraard ontbreekt Mia niet in dit deel en dat geeft het verhaal een extra lading waarvan je wilt weten hoe het allemaal verder gaat. De cover is in dezelfde stijl gedaan als ‘als ik blijf” en pakt meteen, het geeft erg mooi het verhaal weer. Ik kijk erg uit naar het derde deel dat in oktober ’15 zal verschijnen en ‘Hier was ik ‘ zal gaan heten

ISBN: 9789048826322
Pagina’s: 253
Prijs: € 14,99