In #FitMom ga je in 100 dagen en in 3 fases op zoek naar een fitter lichaam aan de hand van een weldoordacht en haalbaar programma. Sportinstructrice, voedingsdeskundige én moeder Delphine Steelandt creëerde zestig oefeningen, evenveel inspirerende gerechten en een unieke 100 Days of Dedication-voedingstabel. Niet alleen zal je je steeds beter en energieker voelen, maar de band met je kinderen zal ook hechter worden door samen met elkaar de oefeningen te doen!

Sportinstructrice, voedingsdeskundige en moeder Delphine heeft voor mama’s 60 oefeningen en eventueel inspirerende gerechten én een unieke ‘100 days of dedication’- voedingstabel bedacht. Het doel van dit boek is de mama weer lekker in haar vel te krijgen, letterlijk, maar ook figuurlijk én mede daardoor wordt ook de band met je kindje sterker omdat je de oefeningen samen doet. Januari 2014 beginnen Delphine en haar partner Bert met onderzoek dat na enige maanden resulteerde in de ‘100days of dedication’. De foto’s zijn van Stephanie Faveere en maken dit boek er helemaal eigen. De uitleg begint met ‘de voedings- en Bewegingsdriehoek’. Er word ontzettend goed en duidelijk in jip en Janneke taal om het maar zo te noemen uitgelegd. Ikzelf wordt heel blij van dit boek, je wordt niet afgestraft omdat je nog niet topfit bent, maar aan de hand meegenomen om het te gààn doen. Het zijn 3 fases van ieder ongeveer 30 dagen lang, de fases zijn 1. vetverbrandings-fase, 2. opbouw-fase en 3. onderhouds-fase. Het voelt heel fijn en positief aan, en alles wordt makkelijk en duidelijk uitgelegd zodat je er ook echt zin in krijgt om mee te beginnen, dit omdat het er niet moeilijk uitziet, want eerlijk is eerlijk, als ik iets onbegrijpelijks lees of misschien bijna onmogelijk dan begin ik er ook niet eens aan. De oefeningen zijn erg tof, maar Delphine geeft ze ook nog eens the most cutest names ever, zodat je ze gewoon wílt doen, ik bedoel, cutie sit-up’s, baby pliés of shake it baby….. dat wil je toch gewoon doen met je kleintje. De gerechten zijn speels en makkelijk, al moet je je er wel echt even tot zetten om het boodschappenlijstje te maken. Al met al weer een super fijn, positief en vooral gezond sportief boek om de mama’s weer terug te brengen in hun vertrouwde shape (of de shake die ze willen). Écht hele fijne boeken om je op weg te helpen.

ISBN; 9789401452038
Pagina’s: 176
Prijs: € 21,99